Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Neočekivani preokret Tomislava Nikolića

Komentari (34) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 22 april 2010 21:08
shumadija
Bilo kako bilo istina je samo jedna, i vrlo prosta. Tomislav Nikolić i eventualni opozicioni blok dobiće izbore iz istog razloga iz kojeg su izbore dobijali i njihovi prethodnici. Jer su oni pre njih bili katastrofalni. Pa vi vidite gde nas sve zajedno ta negativna selekcija vodi...
Preporuke:
0
0
2 četvrtak, 22 april 2010 21:12
per
Uvijek je u očima stranca, i neprijatelja razumije se, razuman i fleksibilan onaj koji brani njihov interes.
Čak je i Slobo bio garant mira i ko zna čega još dok ih je slušao, potom Vuk, pa Zoran, pa Koštunica, pa Tadić...i ko zna koliko će njih početi sa ulizivanjem da bi stigli do toga da im ovdje nije mjesto, jer mještani ih biraju!
Preporuke:
0
0
3 četvrtak, 22 april 2010 22:10
Goran Jevtović
“Nikolić bi mogao mnogo dobiti od koalicione vlade 2012. godine – kao premijer bio bi rehabilitovan, sa likom modernog vođe desnog centra“, objašnjava jedan visoki EU diplomata, a Tadić, sa svoje strane, verovatno ne bi imao mnogo problema da u 2013. godine ponovo bude izabran za predsednika, dodajući: "Uzimajući u obzir da će Srbija oko 2012–2013. godine započinjati pregovore o pristupanju u EU, obe stranke bi mogle lako da opravdavju tu koaliciju potrebom da se iskoriste sve snage kako bi se dostigao cilj članstva u EU.“

To je to! Evo nam projekcije i plana "zidara Vavilonskih" do 2018.godine, pa nam ostaje braćo Srbi i sestre Srpkinje da sada lepo zapevamo. Ko ne veruje, ajmo da se kladimo.

I naravno, tada ćemo celu Srbiju zaista videti sa avalskog tornja, bez građana i građanki Vojvodine i tako redom...
Osim ako nam se Bog ne smiluje, a Vavilon briselski poruši (onako kako nam "reče" Sveti Jovan u "Otkrivenju").
Preporuke:
0
0
4 četvrtak, 22 april 2010 22:46
Svetislav Kostić
To sve liči na pravljenje računa bez Šešelja krčmara. Šešelj, jedini političar sa atributom jednog narodnog tribuna, iz haških antisrpskih kazamata pre ili kasnije pušten, razbucaće Nikolića i Vučića u jednom komadu. SRS još nije nestala sa političke scene, samo zato što od domaćih medija i beogradskih režimskih agenturskih novinskih agencija ignorisana.
Preporuke:
0
0
5 četvrtak, 22 april 2010 23:02
Dejan P.
Dobro se vidi iz ovog teksta sta nam spremaju sile mraka sa zapada za buduci period.Najverovatnije jos jednu prevaru na sledecim "slobodnim" i "demokratskim" izborima.Promenice se samo neke politicke figure(pioni),ali ce se pljacka i politika "EU nema alternativu" sigurno nastaviti do konacnog kraja Srbije.To je ta njihova "fleksibilna" politika.Toliko fleksibilna da nam od nje polako puca kicma.Pa,budite toliko naivni i glasajte za Nikolica,koga pocese da podrzavaju strani ambasadori, kada bude doslo vreme izbora.Krug se odavno zatvorio i iz njega tesko da ima izlaza.
Preporuke:
0
0
6 petak, 23 april 2010 00:36
Relja
probudi se Kostunice...
Preporuke:
0
0
7 petak, 23 april 2010 00:42
nezahvalni tip
Jedva cekam da se vrati Seselj. On ce razbucati svu trojicu (Tadica, Nikolica i Vucica) za tili cas. On je trenutno jedini srpski politicar, koji (kada se uskoro bude vratio preporodjen iz Haga) je kadar da prodrma apaticnu srpsku javnost i otera ove korumpirane politicare na "smetiliste istorije". Zivi bili pa videli.
Preporuke:
0
0
8 petak, 23 april 2010 00:52
Kiza @ Goran Jevtović
Ja ne bih rekao da su ovo planovi Brisela. Pre ce biti da je ovo sto navodite iz clanka ono sto je obecano Nikolicu kao nagrada za razbucavanje opozicije. Dakle, prvi zadati zadatak je obavio, ali sada ima funkciju da stoji iza vladajuce koalicije i da (dok da masta o sebi na vlasti) sluzi kao upozorenje Tadicu i DS-u, da se ne zaborave ko ih je doveo na vlast i da i oni slucajno ne urade "Djindjica" (posle sluzenja Zapadu, okretanje interesima vlastitog naroda). Uvek strani vladari Srbije imaju spremnog novog slugu da zameni sadasnjeg ako se popismani.

Nikolic je sluga u rezervi, a strani mocnici za sada nemaju nameru da menjaju Tadica i DS, dobro im sluze.
Preporuke:
0
0
9 petak, 23 april 2010 01:16
Goran Jevtović
@ Kiza

Ma slažemo se. Razumem vas. Uostalom, detalji briselske taktike su potpuno nebitni. Važan je osnovni, strateški pravac. A to da li je Kurta ili Murta, prvi ili drugi, ili čeka u rezervi, najmanje je bitno.

Sve je ovo projekat koji se precizno zove "Izazivanje i upravljanje krizama". Mnogo puta sam o tome komentarisao na ovom sajtu i pominjao onaj čuveni, u sklopu navedenog, "kontidžensi plan", pa da ne budem dosadan i naporan. "Infrastruktura" i po horizontali i po vertikali. Rezervne ekipe, školovani i dobro plaćeni "igrači", pokrivene sve sfere države i društva, i to je to. Najprimitivnija kolonija bez trunke dostojanstva!

Rezime, stavili su nas odavno u "vrtešku" i iz nje se teško izlazi. Kao zombiji.

Pozdrav.
Preporuke:
0
0
10 petak, 23 april 2010 01:25
Kiza
Jos samo da dodam da mi je zao svih onih komentatora koji mastaju o povratku Seselja u Srbiju. Tako moze razmisljati samo neko ko uopste ne poznaje Zapad. ZAPAD NIKADA NECE PUSTITI SESELJA DA SE VRATI. Postoji samo jedna mogucnost za Seseljev povratak: isto kao i Milosevic.

Da vam dam matematicku formulu - verovatnoca povratka Seselja u zemlju Srbiju je inverzo proporcionalna nezadovoljstvu naroda Srbije. Kad zavlada blagostanje u Srbiji, puna zaposlenost i obilje svega, e onda ce da ga puste. "Kad na vrbi ..."
Preporuke:
0
0
11 petak, 23 april 2010 01:36
drabra
Super si Kizo opisao situaciju: sluga u rezervi!
Preporuke:
0
0
12 petak, 23 april 2010 02:02
Odbrana i poslednji dani
Bilo je potrebno pridobiti tvrdog nacionalistu za bezalternativnu opciju. Time je slomljen i poslednji otpor Srbije.
Preporuke:
0
0
13 petak, 23 april 2010 02:06
Goran Jevtović
I ja dodam ono najvažnije - iz one "vrteške" se ipak može izaći. Samo na jedan jedini način. Rusija!
Preporuke:
0
0
14 petak, 23 april 2010 03:24
Katon
Gotovi ste. Sile mraka za Zapada ce vas progutati sasvim: Masoni, Jevreji, pederi, Vatikan i Kominterna, nemacke novine, svi zajedno, na celu sa Olijem Renom, a preko svojih (s)pijuna Tome i Tadica. Nikog drugog nece da uniste, nego samo malu plemenitu Srbijicu sa brdovitog Balkana koja se herojski opire Novom svetskom poretku i vas, zabrinute patrijote.
Preporuke:
0
0
15 petak, 23 april 2010 04:31
Srboljub Savic
Onima-"napolju" odgovara jedan-"cvrst" sagovornik.
Odgovara im "izvrsilac".
Stvorili su "Otpor", kao profesionalnu organizaciju
delom za jednokratnu upotrebu, a najbolji su jurisnici "Otpor Inc."-a (global).
Stvorili su sistem "novac (oadbrani "kapitalisti")-politicka partija - mediji". Da zadovolje srpski (zajednicki Slovenima) mentalitet odobrili su
carsku instituciju - Predsednika (koji, vodi i
odabarnu partiju na trajnoj vlasti).
Pricaju o demokratiji, a narod u kavezu nemoci i
neznanja. Pricaju o multipartijskom politickom sistemu, a, osim one na vlasti, ostale su dekoracija. Koalicioni "partneri" su formalni
ogranci vladajuce. Pricaju o ideologiji, a partije
nemaju programe (ili su dekorativno-deklarativni
i ograniceni na deo onoga sto je neophodno).
Nikolica su "ubedili" da "razbuca" radikale, a
vec je sam sebi naneo udarce, koji ce ga kostati.
Pominjanje Seselja - "prskalicu" od pre 20 godina,
je samo dokaz nezrelosti. Sanse za njegov povratak
uopste su minimalne, a nade u njegovo politicko
vaskrsnuce, podgrevaju da bi otupeli i ono malo
opozicionih mogucnosti. Srbiju ne ocekuju nikakve
dramaticne promene u postavljenom sistemi, jer-"radi".
Mediji obavijaju kavez neprobojnim plastom svih
vrsta lazi, sarenih laza, laznih sentimentalnosti
i jos vise, gomilom bezvrednih napisa. U tom kavezu
su i narod i svi (ukljucujuci politicku opoziciju)
koji nisu u vlasti. Za nas-nadobudne komentatore,
sa tuznom iluzijom da nekako probijamo izolacioni
omotac, ostavljena je neka mogucnost, ali ona nema
znacaja, jer nije delotvorna.
Odnos "Brisla" (i SAD), prema nama rezultat je i
njihove objektivne ocene, a jos vise nasih lazi
koje nasi placenici, mediji, i sami proturamo, sa
razlicitim motivima, ali jednim rezultatom.
Vecina naroda vidi sebe Evropljanima, dobar deo bi
u EZ, a etiketiranje "za-protiv" je propagandna laz, kao i anatemisanje Rusije i Kine-danas,
"zapadnijih", od nazovi zapada.
Lazi su bitan element ocuvanja kaveza.
S. Savic
Preporuke:
0
0
16 petak, 23 april 2010 07:51
hroničar
Kada se sagledava nešto što je bilo ranije u slučaju Nikolića, izjava da želi da Srbija bude ruska gubernija, u svetlu novih momenata, onda se i predhodni stav treba korigovati. Tu izjavu od njega Rusi nisu tražili, drugo niko od nas iskrenih rusofila tu izjavu nije smatrao ni produktivnom ni potrebnom. Naprotiv, svi su je smatrali kao autogol za rusofile.
Dakle provokator koji je dugo izdržao pretvarajući se i koji je konačno otkrio karte.
Na prvom tv duelu kad je prvi put izgubio od Tadića, meni je bilo jasno da njih dvojica imaju dogovor, jedino što nisam znao ko im je zajednički gazda. U jednom trenutku sam pomislio, obadvojica su ruski ljudi. Ipak nisu, gazda im je Nemac, kao i većini DBeovaca.
Prema tome ništa novo pod kapom nebeskom.
Preporuke:
0
0
17 petak, 23 april 2010 08:10
neobizantinac
`...direktno prihvatajući rezultat izbora, pa čak i priznajući poraz i pre nego što je Tadić objavio pobedu.`

Ova rečenica govori tomove o Tomi.
Preporuke:
0
0
18 petak, 23 april 2010 08:37
Marko
Nikolić je tragikomična figura srpske politike. Željan vlasti ali mu stalno izmiče. Sav je "požuteo" od želje za istom. Valjda je narod srpski uvideo "žuticu" kod glavnog vođe "opozicije".
Preporuke:
0
0
19 petak, 23 april 2010 10:04
brm
blago vama obožavaocima Šešelja
vi stvarno imate srećan život
indijski gurui su mala deca za vas
stvarnost vam ne može ništa
Preporuke:
0
0
20 petak, 23 april 2010 11:18
VLADAN RS@Goran Jevtović@Kiza
Slažem se s Vama,u toliko više što je Nikolić "dobio" kredit od Hypo banke za kupovinu stana,sa svim kontradiktornostima koje prate famoznu transakciju,malo je simptomatično,zar ne?.
Elem,bilo kako bilo,nama je"zacrtan put"u EU koji nas patriote veoma frustrira,jer tkz.srpska politička elita zarad evropejstva i srebroljublja proćerdaće i rođenu majku,a da ne pričamo o zemlji,pismu,vjeri,naciji,nacionalnim interesima i sl.
Preporuke:
0
0
21 petak, 23 april 2010 11:19
Zoran Popović
Zapadnjačke obaveštajne službe su srušile hitlerovu državu, ali su zadržale GESTAPO. Taj princip je ostao za svaku novoosvojenu teritoriju. Eto, Jovica Stanišić - Obaveštajac (JSO) i Frenki, Guri, sve kontrolisani "patrioti"; Brana Crnčević i njegov pragmatični smisao za patriotizam (do prve flaše viskija).

Možemo mi da filozofiramo, ali su stvari daleko jednostavnije. Kontrola i preventivno delovanje sa jedne strane. Sa druge strane nevin narod.

Zašto skoro svi komentatori prozivaju jednog čoveka, da bi se nešto kao počelo? Jednog čoveka je lako ućutkati, ali organizovani narodni otpor je teško smiriti. Jedan čovek je potreban za kandidata na predsedničkim izborima (npr. sept. 2000.). Za sve drugo je potrebno mnoštvo pritisaka. Koštunica ima skoro 70 godina, Šešelj 60 iako se vrati. Oni mogu biti podsticaj i ohrabrenje ali ne udarna snaga. Čini mi se da mnogi neshvataju zašto se Koštunica drži po strani. Kao što ni mnogi neshvataju zašto Šešelj produžava sopstveni pritvor.

I ono što je direktno povezano sa ovim tekstom i tekstom prof. Antonića. Sa JSO ne treba praviti nikakve dogovore, jer će te biti prevareni.

JSO == Brana Crnčević (čitaj SNS), Milorad Vučelić (čitaj Pečat), ...
Preporuke:
0
0
22 petak, 23 april 2010 13:08
Jedan pažljivi čitalac
Srboljub Savić
Na Vaše komentare imam dve konstantne primedbe: prva se odnosi na zanemarivanje ćirilice, a druga što su Vam rečenice u komentarima tako prelamane da otežavaju čitanje! Uopšte Vam ne bih ovo spočitavao da se ne slažem sa Vašim, inače, dobrim ali teško pročitanim komentarima.
Pozdrav!
Preporuke:
0
0
23 petak, 23 april 2010 13:13
Jedan pažljivi čitalac
Kako može biti neočekivano nešto toliko dugo pripremano i dobro režirano? Osim, ako se "analizira"-glumata u sklopu te iste režije, naravno!
Preporuke:
0
0
24 petak, 23 april 2010 13:15
hroničar @ Katon
Dozvolite da vas podsetim jedne arhaične poslovice koju možda nećete ni razumeti pa ću vam ponuditi i prevod. Poslovica glasi "Kad bi bilo na pasju, bio bi pun potok zaklanih koza".
Prevedeno na malo savremeniji jezik, ako bi bilo onako kako su psi zamislili, neko bi poklao koze i bacio ih da oni mogu da se goste.
Da vas podsetim da istorijski tokovi ili dirigovani politički procesi funkcionišu po principu sve ili ništa. Naime neki sociološki proces ili projekat se ne može ostvariti nikako ako u procesu njegovog ostvarivanja dođe do čak i minimalnih odstupanja.
Na primer Hitlerova zamisao o prodoru na istok je propala, neki kažu samo zbog mesec dana odlaganja.
Ili projekat destrukcije SFRJ je propao u svojoj prvobitnoj formi samo zato što sukobi nisu počeli na Kosovu 1992, nego 1999. kako su gospodari rata planirali, nego na drugom kraju Jugoslavije.
Sad će neko reći, pa na kraju su sve uspeli kako su i planirali, razbijena je Jugoslavija, sad se rastače Srbija, itd. Sve je to tačno, ali nije baš kako su zamislili imali su gubitke i koštalo ih je puno više i nešto škripi u konačnoj realizaciji, sa jedne strane, a sa druge NATO strukture su ipak pred raspadom. E sad, kako će se raspadati NATO, po principu domino efekta, ili će im talibani lagano u dužem vremenskom periodu isisati kap po kap snage nezahvalno je prognozirati.
Uglavnom, šta se vi brinete za Srbiju, pa nije vama Srbija na srcu da se toliko sekirate. Imate vi svoje političke prioritete, brinite o njima.
Preporuke:
0
0
25 petak, 23 april 2010 13:44
Mita
Goran Jovetic@ slazem se Rusija. Nismo se ovde napisali komentara recimo "dodjela medalje N. Popovicu ili 30% jeftiniji gas Ukrajini". Zar ne gospodine Joveticu? Prepoznao sam ja otpor u proslom veku, imali nekih drugih otpora? Volim procitati tvoje komentare, Boze Bjelka, TOPOLJ i mnoge druge ali sam voleo citati i komentare pre godinu dana na "Politika" sajtu. Mnogo se cudnih stvari desava. Poznat je meni "otpor" i opozicija. Postujem svakog coveka i politicara koji rade za korist svog naroda i drzave. "Otpor" je prevazidjen, onaj otpor (pesnica), Gruzija, Ukrajina... Imali ovde slicnih otpora sa drugim manirima? Mislim da ima. Volim bratsku Rusiju cenim svetske lidere Putina i Medvedova. "Jedinstvena Rusija", ja bi im se prijedinijo a hocemo li se MI priblizit ja cu pokusati. "Plis" je propao a otpor hoce preobrazit, mozda gresim-NEVERUJEM. Verujem u Boga. Treba nam mnogo mudrosti i sloge. Nadam se da se razumemo.
Preporuke:
0
0
26 petak, 23 april 2010 14:57
PETI ELEMENT
Sve objašnjava Antonićev tekst:"SAMO DA BI JEDAN ČOVEK OTIŠAO". Posle ovog teksta svaka analiza je suvišna.
Ali... Strpljivo samo, Vojislave Koštunice!
Preporuke:
0
0
27 petak, 23 april 2010 21:15
predsednički izbori 2008
Pre svega dve godine EU je podržala srpskog prozapadnog predsednika Borisa Tadića, kada se suočio sa Tomislavom Nikolićem u tesnoj pobedi na izborima.


Niko me neće ubediti da je tada pobedio onaj što to zapravo nije. Dobro se sećam "cerekanja", neznam kako se već preziva taj što je sada šef SRS. Izbori su po meni prodati ili su prepušteni zbog neke nagodbe. Ali se pomenuto krčmenje SRS obilo "u glavu" rekao bih izdajom svima poznatih članova jer uprkos stalnoj satanizaciji kojoj su bili zbog toga žrtve, ne vidim i ne mogu da nađem bolji izraz.
Preporuke:
0
0
28 petak, 23 april 2010 23:13
XY@hroničar
Imate pravo. Taj TV duel je delovao falš. Nažalost, dugo sam glasao za Nikolića a sad kažem, hvala Bogu da nikada nije dobio izbore. Ipak, nisu mi jasni ovi preletači. Činilo mi se da je onaj Oliver Antić svoj, da ima petlju da iznese svoj stav. Nije mi delovao kao oportunista. I onaj glumac Tihomir Arsić. On je bio u radikalima kad je to za jednog glumca praktično značilo profesionalno samoubistvo. Ne razumem šta sad traži kod Nikolića.
Preporuke:
0
0
29 petak, 23 april 2010 23:57
@XY@hroničar
Još gore: Tihomir Arsić je bio u DSS-u, pa otišao kod Nikolića i Vučića. Zato je sada glavni u nekoj seriji koju snima Pink?!
Preporuke:
0
0
30 subota, 24 april 2010 01:10
Peter RV
@Hronicar -ima pravo. Nista novo u truloj Srbiji.
Nikolic i Vucic sve vise lice na 'agent-provocateurs' nego na vulgarne oportuniste (u sto smo se optimisticki nadali). Sad vidimo jasnije.
Sto barem ovome starome dijasporcu, nije nikako razumljivo- je, da su ova dva karaktera povukli toliko glasaca SRS-a za sobom- uprkost ociglednog vjeroloma i prljavstine kojima su se sluzili pri razbijanju ove stranke. Pored svega toga, N-V su imali nekih znajacnih izbornih uspjeha (Vozdovac). Dali su ljudi koji ih slijede,istog moralnog kvaliteta, ili su naprosto nerazumni? U svakom slucaju, kako se na njih moze uticat?
RS izgleda, sve vise, kao center srpskoga zdravlja.
Preporuke:
0
0
31 subota, 24 april 2010 22:31
Pamtilac
TIHOMIR ARSIĆ nikada nije bio član DSS-a!!!
Preporuke:
0
0
32 subota, 24 april 2010 23:52
@ Pamtilac
TIHOMIR ARSIĆ nikada nije bio član DSS-a!!!

Prenosim Vam sa sajta DSS-a:
Aktuelno/Vesti
NA LISTI ALIGRUDIĆ, VUKSANOVIĆ, ŠARANČIĆ, ARSIĆ...
28.03.2008. | Na izbornoj listi „Demokratska stranka Srbije - Nova Srbija - Vojislav Koštunica" za gradske odbornike, pored nosioca liste potpredsednika DSS-a Aleksandra Popovića, nalaze se i direktor "Železnica Srbije" Milanko Šarančić i glumac Tihomir Arsić.

On (dosad) koliko znam nije bio član radikala!
Preporuke:
0
0
33 nedelja, 25 april 2010 00:00
Milodan
Političke podele u Srbiji i danas ometaju proces reformi, uspostavljanju pravne države, približavanje EU i to će tako biti do smaka sveta jer smo mi, Srbi, takvi kao narod. Dozvoljavam da političari i njihove stranke u politici prave određene zaokrete prilagođavajući se novonastalim situacijama pri čemu ne odstupaju od svoje osnovne ideologije. Tipičan primer je zaokret DS-a te je opaska Gorana Ješića da Jeremić treba da pređe u DSS sasvim na mestu. I ja kao pojedinac pod pritiskom argumenata i neoborivih činjenica menjam svoj stav bez ikakvog kompleksa i dozvoljavam sebi da priznam kada grešim. Ali ja sam običan smrtnik, birač koji se ne bavi politikom čak na amaterski i tu nema nikakvoga spora. Mislim da su Tomislav Nikolić, Aleksandar Vučić i ostali u ovom slučaju neiskreni do bola. Takav zaokret u politici, koliko me pamćenje služi, na ovim prostorima nije napravila ni jedna stranka pa čak ni "proevropski" SPS koji na svaki načinjen potez pogledavaju u pravcu Požarevca ne bi li im onaj ispod lipe pripretio prstom. Ovi iz SNS-a su se barem tog balasta (Šešelja) oslobodili. U svemu tome lideri EU "daju punu podršku" Tomi Nikoliću sve zbog toga da u Srbiji bude što manje radikalnih desničara pa makar to izgledalo i prividno. Razlike između DS-a i SNS-a su se odista smanjile ali koliko pomeranjem SNS-a ka desnom centru toliko i zaokretom DS-a sa levice "idući u susret" SNS-u. U oba sluča je to učinjeno iz pragmatičnih razloga a sve u cilju ostanka na vlasti, odnosno dolasku na vlast imajući u vidu raspoloženje većinskog biračkog tela koje bi i u EU sa Kosovom ali da, ako je ikako moguće, i sa Rusijom koketiramo do makar konfederalnih odnosa. U politici važi ona "nikad ne reci nikad" u šta smo se uverili "velikom ljubavlju" i "istorijskim" pomirenjem SPS-a i DS-a ali zaista mislim da je iskrena (neiskrena, da) saradnja između dve vodeće stranke na ovim prostorima nemoguća. Vuk dlaku menja ali ćud nikako, tako da je poslednja rečenica uvodnog teksta o vuku zaogrnutog u jagnjeću kožu tačna.
Preporuke:
0
0
34 nedelja, 25 april 2010 21:44
Zdravko
Njabitniji dio ovog teksta je ovaj na kraju. Antisrpska međunarodna koalicija dobro se opekla na slučaju Dodik i stranci Savezu nezavisnih Socijaldemokrata. Da se podsjetimo. Na raskolničkoj Skupštini Republike Srpske održanoj 1998. godine u Bijeljini helikopter okupacionih sbaga SFORa u BiH morao je pod hitno odletjeti u Srpski Brod da bi na graničnom prelazu sa Hrvatskom sahvato jednog delegata u Skupštini iz reda hrvatskog naroda. Vratio ga je u Bijeljinu da bi taj paćenik digao ručicu i glasao za novu Vladu Republike Srpske na čelu koje je bio Milorad Dodik. I drugi put kada se Dodik vratio na vlast krajem 2005. bila je baražna priprema svih medija u BiH da se Milorad ponovo dočepa premijerske fotelje. Za nevjerovati je, a slušao sam sopstvenim ušima, da se sadašnji glavni medijski dželat, urednik na Federalnoj Televiziji BiH, Bakir Hadžiomerović tada izjasnio da je Milorad Dodik jedini polktičar u BiH sa jasnom vizijom napretka. Indikativno je da federalni mediji u BiH govore uvijek ono što međunarodni faktor, prvenstveno Amerika i Njemačka, misle. To je vjerovatno zbog toga što im se interesi poklapaju, a to je nestanak Republike Srpske. Elem, tada je Dodik bio sto posto čovjek koji će biti izvođač radova za zapadne i muslimanske interese. I šta se desilo, ispostavilo se da Dodik i njegova stranka bolje i djelotvornije brane interese Republike Srpske od svih stranaka sa tvrdo nacionalnim predznakom. I sad zapadni satrapi i domnaći bašibozluk imaju veliki problem demontaže vlasti u BiH. U toku je neviđena medijska i politička haranga na sve što liči na Stranku nezavisnih socijaldemokrata. Pragmatični Zapad i zato ne vjeruje Tomi Nikoliću! Ja se iskreni nadam da je autor ovog teksta u pravu da vuk dlaku mijenja ali ćud nikada te da će dvojac Nikolić-Vučić preveslati ove aždaje koje hoće da sažežu Srbe i svaki njihov trag na kugli zemaljskoj. Problem je opet u izdajničkoj Demokratskoj stranci koja ima još dosta pristalica. A svaka koalicija s takvim je pogubna po Srbe!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner